Fiesta patrona
4 participantes
Página 1 de 1.
Fiesta patrona
Como se nos ha pasado a todos el poner un link para que a nadie se le olvide cuando estamos de FIEEESSTAAAAA!!!
Ah!!! Venga a ver si nos animamos y planeamos un botellón GUAPOOOO para algún día, por cierto.... compraremos todos juntos o por separado?¿?¿
Ah!!! Venga a ver si nos animamos y planeamos un botellón GUAPOOOO para algún día, por cierto.... compraremos todos juntos o por separado?¿?¿
Re: Fiesta patrona
Eu creo que a maioria compraremos todos xuntos, so que algún se retrasará no pago, visto o visto...
hehehehe, si eu tamen o creo.
Eu creo que a facer botellon mellor comprar cada un o que lle de a gana porque despois sempre vai a suceder o de sempre. hehehehe
Xa nos entendemos
Eu creo que a facer botellon mellor comprar cada un o que lle de a gana porque despois sempre vai a suceder o de sempre. hehehehe
Xa nos entendemos
Harry- Cantidad de envíos : 92
Ainda queda moito, pero a verdade eu prefiero que compremos todos xuntos, se non pode ser, pois xa se arranxará.
xa o veremos co tempo. pero se empeza a pasar o de sempre eu xa son o primeiro que compra por outra parte.
Harry- Cantidad de envíos : 92
Se eu ben te entendo, pero imos darlles unha oportunidade, non cres?
Hai xente para min que merece o beneficio da dúbida, outra que como este sábado, xa non me merecen ningunha, polo que se todo vai ben e a xente sabe ser so un pouco , persoa, pois o mellor, as cousas comezan a voltar o rego, ainda que xa sabemos que hai clanes, que non teñen remedio, nin ainda que os collas na allada.
Hai xente para min que merece o beneficio da dúbida, outra que como este sábado, xa non me merecen ningunha, polo que se todo vai ben e a xente sabe ser so un pouco , persoa, pois o mellor, as cousas comezan a voltar o rego, ainda que xa sabemos que hai clanes, que non teñen remedio, nin ainda que os collas na allada.
bueno, bueno, melosinhos!!!!
Ya veo que teneis conflictos internos..... recordar que lo importante es pasarlo bien, y nada importa que cada uno se sirva asímismo, al fin y al cabo no creo que a los demás les importe si os comprais vuestra bebida.
Asique a pasarlo bien en las fiestas de nuestra patrona,.....ya sabeis beber, fumar y .... jejeje
Ya veo que teneis conflictos internos..... recordar que lo importante es pasarlo bien, y nada importa que cada uno se sirva asímismo, al fin y al cabo no creo que a los demás les importe si os comprais vuestra bebida.
Asique a pasarlo bien en las fiestas de nuestra patrona,.....ya sabeis beber, fumar y .... jejeje
Chamalle_X- Cantidad de envíos : 111
Sea como fuere lo importante es que la fiesta no se vea en nublecida por el tema del botellón, por cierto........ estais dando por hecho que todo el mundo va a querer hacer botellón como otros años??? No creeis que hay gente que se puede haber enpijado y que a lo mejor no le apetece beber en calle??????
En mi opinión, tengo dudas de que, por lo menos un par de personas, quieran hacer botellón en la calle.
En mi opinión, tengo dudas de que, por lo menos un par de personas, quieran hacer botellón en la calle.
Eu creo que na patrona terán ganas todos, outra cousa é o resto do ano e outra cousa é que sexan puntuais uns que eu me sei, eses son o verdadeiro perigo son uns que sempre pasan de todo e que andan asilvestrados , dos demais vin xestos positivos e unha certa mellora, pero hai xente que neste mundo non se da por aludida.
Página 1 de 1.