Cal é a tua orientación Sexual?
5 participantes
Página 1 de 1.
Pois iso, pódeme a curiosidade, so hai que ver se nos vai poder a todos a sinceridade, que será será, so a enquisa no-lo dirá!
Re: Cal é a tua orientación Sexual?
Parece que la gente se anima a la encuesta será sincero todo el mundo?
Lo que hace el anonimato si alguien tiene el valor de dar la cara desde aqui lo apoyaremos.
Lo que hace el anonimato si alguien tiene el valor de dar la cara desde aqui lo apoyaremos.
Non sei eu, seremos sinceiros ou non?
Non sei que me da a min que si o fumos, pero que saberei eu de todo iso.
Non sei que me da a min que si o fumos, pero que saberei eu de todo iso.
en mi situacion está claro que no mentí, pero no se si los demás no estarán vacilando un poquillo,jejeje.
por cierto, al melosinho/a que contesto "no se puede decir", simplemente decirle que eso es como no decir nada, que casi es peor que mentir,jejj.
por cierto, al melosinho/a que contesto "no se puede decir", simplemente decirle que eso es como no decir nada, que casi es peor que mentir,jejj.
Chamalle_X- Cantidad de envíos : 111
yo puedo decir que dije la verdad
Harry- Cantidad de envíos : 92
Pero que pasa???
A melosinha que escolleu "no se puede decir" fun eu! Algún problema? E non se pode dicir porque todas as opcións son demasiado suaves para o meu tipo de vida/orientación sexual. Sería imposible describila con palabras!!!Hahahahahaha...
E para outra vez, se non vos gusta que alguén escolla unha opción, non a poñades e punto!
Uf! Non me está molando nada este foro... Voume ir, eh? Voume ir...
E despois, a ver que facedes os 4 ou 5 que quedades...
Uf! Uf!
PD: Sinceramente, non teño moi claro o que son. Cada día me sorprendo máis a min mesma (e sei que a alguén máis lle pasa o mesmo, non si?).
A melosinha que escolleu "no se puede decir" fun eu! Algún problema? E non se pode dicir porque todas as opcións son demasiado suaves para o meu tipo de vida/orientación sexual. Sería imposible describila con palabras!!!Hahahahahaha...
E para outra vez, se non vos gusta que alguén escolla unha opción, non a poñades e punto!
Uf! Non me está molando nada este foro... Voume ir, eh? Voume ir...
E despois, a ver que facedes os 4 ou 5 que quedades...
Uf! Uf!
PD: Sinceramente, non teño moi claro o que son. Cada día me sorprendo máis a min mesma (e sei que a alguén máis lle pasa o mesmo, non si?).
Carinhosinha- Cantidad de envíos : 65
Queridos melosinhos creo que ya os lo he dicho pero para q no quede ninguna duda .... Soy SUPER-ETEROSEXUAL a diferencia de todos los RARITOS que hay en este foro!!!
Yo no me sorprendo cada día más, al contrario que nuestra querida Carinhosinha, porq tengo claro lo q me gusta y lo GRANDE Y GORDO q me gusta.
Muchos besos melosinhos!!!!
Yo no me sorprendo cada día más, al contrario que nuestra querida Carinhosinha, porq tengo claro lo q me gusta y lo GRANDE Y GORDO q me gusta.
Muchos besos melosinhos!!!!
querida melosinha!!!! a que te refires con raritos????
Non entendo.....
Acaso a sexualidade ten que ver coa rareza.....
Creo que inda estas un pouco verde melosinha, porque dados os resultados finais da enquisa parece que a mais rariña es ti... En fin, quen é capaz de xuzgar a ninguen!!!!
Eu non me atrevo a facer comentario algún nesta esquisa por medo a danar a sensibilidade de ninguén, asique queridos melosinhos que cada un faga co seu sexo o que lle preste, que o disfrute, e se lle apetece que nolo conte....
Non entendo.....
Acaso a sexualidade ten que ver coa rareza.....
Creo que inda estas un pouco verde melosinha, porque dados os resultados finais da enquisa parece que a mais rariña es ti... En fin, quen é capaz de xuzgar a ninguen!!!!
Eu non me atrevo a facer comentario algún nesta esquisa por medo a danar a sensibilidade de ninguén, asique queridos melosinhos que cada un faga co seu sexo o que lle preste, que o disfrute, e se lle apetece que nolo conte....
Chamalle_X- Cantidad de envíos : 111
Eu non sei que iso de ser raro o igual que o meu predecesor entendo que hai que vivir a sexualidade a tope e con seguridade, non hai que limitar as posibilidades de disfrute e sobre todo non hai que ter prexuizos e dar todo por feito.
Ainda que soe moi tópico, so se vive unha vez e aqui todos existides grazas a que os vosos proxenitores se entregaron o pracer da carne e non me refiro que foran a comer a germán.
Agora a imaxinar os vosos pais follando!
hehehehe!
Ainda que soe moi tópico, so se vive unha vez e aqui todos existides grazas a que os vosos proxenitores se entregaron o pracer da carne e non me refiro que foran a comer a germán.
Agora a imaxinar os vosos pais follando!
hehehehe!
Página 1 de 1.